Teddy's



Igar planerade jag att bara ha en pluggkvall, men sa behovde Sara akut sallskap sa jag fick snabbt vanja mig vid tanken att jag skulle kora till The Valley sjalv. Men det vara bara att se skracken i vitogat! (sager man sa?) Sa jag packade ihop en vaska med vin och hogklackat, hoppade upp i bilen och mot den laskiga sexfiliga motorvagen. Det fixade jag galant sa val framme korkades vin upp, sminket las pa och musiken spelade partyyyy.
Hann aven ta massa flumbilder som dessa:

 

Begav oss mot Teddy's (ligger i Roosevelt hotel) och partajde vidare. Traffade en halvrysk/halv eskimo, inte ofta man gor det, sen var det lite "B-kandisar" ocksa som typ Simon Rex och Kanye's skalliga flickvan. Vid vart bort hangde en tjock gammal man som kandes ganska malplacerad, men Sara kande igen honom fran en nakenscen i Borat filmen ;)

 


Nar vi kommer hem upptacker froken Moune att hon tatt fel nyckel! Sa vi far ta av natskydd grejset pa fonstret och bryta oss in, och sjalvklart trillar gardinstangen ner pa Sara, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback