Urth Cafe on Melrose





Sov hos Sara sen akte vi med Tinosh till hundparken en stund sen vidare till Urth Cafe pa Melrose. Kimmy, det ar dar grabbarna brukar hanga i Entourage, du vet dar de delar ut premiarbiljetterna? :) Vi at supergod grekisk sallad, sen avbrots den ljuva matstunden av massor med papparazzis som dok upp fran ingenstans. (seriost, jag fattar inte var de kom ifran). De hade forfoljt sexiga britten Russell Brand som ocksa ville avnjuta kaffe fran Urth Cafe. Paparazzina ar helgalna som parkerar sina bilar mitt i gatan och nastan trillar in i vart bord nar de forsoker fota Russell nar han gar forbi. Passande nog aker en sight-seeing buss forbi och turisterna ar snabba med sina kameror ;) Blev en trevlig lunchstund sen begav jag mig hemat for att plugga lite, och nu ska vi strax pa bio.


haha kolla hur det star och vantar pa honom pa andra sidan gatan, sicket javla yrke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback