Watch out


Oh no, Sanna on the road...
Har haft san angest den senaste tiden over att vara fattig (student) och darmed inte ha rad med bil. Vill sa garna ha en men aven en shitty bil skulle behova fixas upp och forsakring och allt som tillkommer. Sen nu behover jag ha bil nar flickan jag passar borjat skolan, for de behover mig att hamta upp henne. Min rumskompis har en bil men hon anvander den i princip aldrig for hon tar bussen till skolan for att slippa leta parkering, och hon jobbar pa 3rd street promenade som ar tva blocks harifran. Alltsa sa hon att jag kunde anvanda hennes bil! Saaa himla snallt, raddar verkligen mig tills jag har rad med en egen. Ar sa van att kora bil varje dag i Sverige och har kanner jag mig som en javla unge som maste ta buss/hamtas upp, sa jobbigt att inte kunna va independent.

Idag korde vi en runda, sa att jag lar mig bilen innan jag ger mig ut sjalv. Fan det ar en stor bil (Toyota 4 runner), sa maste vanja mig vid det. Men de gick bra! L.A traffik ar sa aggressiv sa jag maste ocksa tuffa till mig, men mamma sager att jag kor som en biltjuv!? va nu de ska betyda ;)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback