3rd street promenade by night

Medans jag vantade pa Sara igarkvall passade jag pa att ta lite bilder med min nya kamera. Sa har myisgt ar det pa Promenaden pa kvallen, forestall er ocksa att musiker sitter och sjunger och spelar gitarr :)




Och har kommer hon! Sota Sara, gar i sina egen lilla varld :)

Vi sag
Surrogates pa bio som faktiskt var bra. jag var nyfiken pa den for storyn lat bra och hade potential. Tyvarr sabbar de ofta filmer genom att kasta in aliens eller gora nagon twist som forstor helt (som i filmen Knowing tillexempel).


Tidigare pa dagen motte jag upp Sara och Philippa pa Barnes N Noble for att lasa lite tidningar och skvallra, fast det blev inte sa mycket lasning ;) Pratade bland annat om saras helg i Vegas, men mest snacka vi om hur vi alla tre ar trotta pa Party livet och falska manniskor. Manga gulliga och jordnara manniskor kommer hit och tappar bort sig sjalva i LaLaLand, och manga forandras for att de helt plotligt blir "kanda". Sa skont att vi tre ar pa samma level och kanner likadant, Sara skrev lite mer om de pa sin blogg!

Kommentarer
Postat av: sara moune

va mysiga bilder det blev med kameran. tar ju jatte bra bilder pa kvallen.

Postat av: Lena

Så fina bilder.

Åh vad jag avundas er som kan gå där på 3:rd street.

Jag känner känslan och insuper atmosfären.

Ha det bra Sanna, jag är glad över att du är där.

KRAM

Lena

2009-10-02 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback