Amber & Jon

Min basta kompis Amber fran nar jag var utbytesstudent ska gifta sig nasta ar! Och har fragat om jag vill va en av brudtarnorna :) Sa gulligt att hon vill ha med mig fastan vi inte setts pa 5 ar. Hon och Jon blev tillsammans efter jag akt 2004, och de gifter sig 28 augusti 2010.



Oh va jag langtar! Ska forsoka halsa pa i Tacoma i host, och Amber funderar pa att ha sin bachelorette party har nere i L.A. Det ar jag, nagra andra tjejkompisar och hennes systar som ska va brudtarnor, sen lika manga groomsmen, och for att "ease the nerves" vill hon att vi ska gora ungefar sahar:



Fast en annan lat/koregrafi och utomhus :)

Kommentarer
Postat av: Bror

Riktigt grymt!

2009-09-17 @ 18:59:54
Postat av: Lovisa

ÅÅ Gu va roligt! Förväntar mig att du lägger upp eran dans sen! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback