Easton Gym


Joinade
Easton gym idag som ligger pa 3rd Street Promenade, alltsa typ 2 kvarter fran mig. Alskar det redan! Kostar bara $49 (ca 370 kr) i manaden och da ar jag inte bunden utan kan avsluta nar jag vill. Ett manadskort pa Friskis & Svettis kostar 550 kr om man inte vill binda upp sig sa jag tycker detta ar en riktigt bra deal da gymmet ar mycket battre ocksa :) Det ligger som sagt pa promenaden ovanfor addidas-affaren och dar ar oppet som en stor balkong sa man kan sta och trana dar med mysig utsikt och frisk luft. Traningsbanden/maskinerna har sma tv apparater sa jag kan kolla pa tv samtidigt. Idag kollade jag pa Vanner men glomde headphones, fast det gor ingenting nar jag kan alla replikerna anda ;) De har spinning, pilates och andra traningsklasser som ska bli kul att prova. Dar ar oppet fran 05-midnatt sa ingen ursakt att inte trana!

Kommentarer
Postat av: sara moune

fyfan va bra de later! o ja! du far jatte garna komma o puzzla med mig, det e saa stort att de knappt far plats pa bordet,lol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback