Geisha House & Delux

I fredags var det en fodelsemiddag pa Geisha House, sa vi var ett litet tjejgang dar sen vidare till klubben Delux.




Klubben var sadar, kanner hur jag foredrar mer typ poolpartyn, housepartys, lounger, hotellbarer osv... Dar man kan umgas med folk lite battre utan morker och dunka dunka musik. Jag ar nog ganska klar med klubbarna, jag ar vuxen nu, haha!

Pa lordagen var jag och Philippa pa stranden sen drog vi till ett poolparty pa The Roosevelt, var typ ett releaseparty for nagra solglasogon. Var nice men vi var trotta fran stranden och inte riktigt pa humor for fest, sa vi akte till In-N-Out, sen hem till Sara och kolla film :)

Kommentarer
Postat av: felippe

Hallååå där : )

Ser att du har det bra där med tjejerna va.. blir lite avis ; ) hih



Jo, har varit lite dålig på att uppdatera på sistone.

Håller nämligen på o planerar en utlandsvistelse så kan bli så att sidan står stilla nån månad eller så.. Men då o då dyker de upp saker ; )



Hoppas allt är bara fint med dig annars!

Kramisar

2009-09-09 @ 01:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback