Gotta love the beach

Igar blev en riktigt stranddag, helt underbart, jag kan inte saga tillrackligt hur mycket jag alskar att bo har!! Inte bara nar det galler vadret men aaaallt. Iallafall sa gick jag och Sara ner och la oss pa stranden och fikade lite och forsokte forbattra brannan (just nu ar bada blekfisar, sa ja, fa en branna overhuvudtaget). Det var sa varmt att jag faktiskt bada frivilligt. En het livraddare kom fram och smaprata med oss men jag blev typ helt nervos och sa inget vettigt. Sa nu blir det mitt mission att lagga mig vid samma torn och step it up nasta gang han gar forbi. Fick lite grund-solbranna sa den ska byggas pa i helgen.


Har plaskar jag runt i vattnet.



Pa kvallen sa hade de en konsert pa piren, den sista for sommaren. Sa jag, Sara och mina nya roomies gick dit sen messa jag min gamla granne Tom sa han kom med sin kompis Joe fran Minnesota. sa vi satt dar pa stranden brevid piren och hade picknick med vin och chips. Sa harlig stamning for stranden brevid piren ar totalt full av manniskor som har picknick.
En rolig grej som Sara kom och tanka pa var att hon blev spadd av en fortune teller for ratt lange sen. En del av grejerna han sa har redan hant, men han sa ocksa hur Sara skulle mota sin karlek pa stranden nar hon drack rod vin, och han skulle va en musiker som spela gitarr. Hon kom att tanka pa det igar eftersom vi skulle dricka rott vin pa stranden. Nar jag sitter och pratar med Toms kompis sa sager han att han vatt i militaren i Irak, men innan dess gick han music school. Jag fragar vad han gjort dar, om han sjong eller hade ett band eller sa... "I play the guitarr". 
-!?!?!?! Haha, sjukt!! Nu har ju Sara en kille, men anda, sicket sammantraffande, det ar DET han gor liksom.



En bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback