Tisdag


Alfie luktar pa blommorna pa balkongen :)

Idag har jag inte gjort sa mycket, va en stund pa gymmet, klickat hem en bikini fran Vicoria's Secret, skypat med bror, skypat med mamma. Borde ha pluggat kanske. Ikvall ar jag barnvakt ca 7-11, sa jag kan plugga da ;) men kommer ta en break for och kolla pa Melrose Place, tredje avsnittet idag...Tror det ar tisdagar iaf. Min blivande man ar med dar; Victor Webster. Fast kan aven tanka mig att gifta mig med Robert Buckley. Han ar med i One Tree Hill nu! Lucas och Peyton ar ju inte med langre, jag kommer sakna Lucas men Peyton var ju sa fruktansvart gnallig och storig... Haha nu blev det ett inlagg om skadespelare! Hade tankt skriva om Carolines 25-ars kalas i lordags men har inga bilder sa da ar det inget kul.. Var iallafall jattetrevligt och jag tog med mina sota roomies. Kul att traffa gamla kompisar/grannar och aven nya ansikten. Lagger kanske in lite bilder om Caroline lagger upp dom pa facebook.


Denna bilden tog jag en kvall nar jag gick hem fran gymmet... JA jag alskar att bo har!


Kommentarer
Postat av: Bette

Hej! ser att du bor i Los Angeles och går på santa monica college, något som jag själv har planer på:)

Har några frågor, om det är okej?!

1. vad studerar du? och är det svårt att komma in? kollar dom mkt på betygen o.s.v. jag skulle läsa study abroad bara.

2. reste du med CIS eller kilroy eller nåt sånt? vilket rekomenderar du annars?

3. Har du körkort? och är det dyrt att skaffa bil?

4. är det svårt att få praktikplatser? har hört att man måste va pluggat där ett år innan man kan söka det, men det kanske inte stämmer?!



Vore tacksam för svar! om du orkar hehe.. du har säkert fått en massa frågor om det här tidigare:P



ha det bra!

2009-09-24 @ 01:37:20
Postat av: Sanna

Bette, jag har mailat dig med svar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback