3 april



Precis kommit hem fran jobbet, fick sluta lite tidigare for vi hade inte manga kunder idag. Daremot var dar en konstig man nu mot slutet. Det var jag Erin och Becky som jobbade, jag stod i provrummet. Jag hor Erin prata med nagon, tittar ut och ser en man som fragar om garters och liknande (sant som haller upp strumpbyxor). Hon sager nej, att de enda underkladerna vi har ar hanky pankys. Resten hor jag inte for jag hjalper en kund, men hon berattar sen hur han sa att han var fran Canada och han han var quick with a gun, untouchable osv, han sa andra konstiga grejer ocksa och avslutar med "I'll be back tomorrow, you better watch out".
Ehhh, creepy?! Vi har ju ingen vakt eller sa, bara en liten bikini-butik. Iallafall sa maste allt sant rapporteras till corporate. Erin anmalde det och en sexig polis kom forbi och skulle halla utkik efter honom. Jaja, inte mycket som kan goras men ratt obehagligt nar sant hander. Butiken ligger precis vid en seveneleven och dar hanger manga hemlosa och skumma manniskor.

Imorgon ar min forsta helt lediga dag pa 2 veckor, hade hoppas pa strandvader men san tur verkar jag inte ha. Ska troligtivs hitta pa natt med Sara och Philippa iallafall :) Ikvall blir det nan typ av utgang. Nu sitter jag har och ater thin mints som nagra girl scouts kom och salde i butiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback