Dator Problem

Det har varit glapp i min dator for batterisladden ett tag, inget stort problem men idag sa connecta inte datorn nar jag plugga in sladden for att ladda datorn. Sen borja den RYKA. Datorn gick inte att ladda och det lukta brant batteri. Inte bra....
Tur jag har internet pa mobilen sa jag kontaktar min Support over msn, storebror Kimmy. Han forstar att det ar ganska allvarligt och erbjuder direkt att skicka over sin gamla laptop (jag skulle aldrig ha rad med ny dator, kanske om 1-2 ar). Traffar kusin Jenny innan jobbet och hon har en extra dator jag kan lana tills min brors kommer.
Efter jobbet aker jag till Best buy som direkt sager "uh oh", och de ger mig inte mycket hopp. Reparation kostar nastan lika mycket som datorn kosta fran borjan. De tyckte jag skulle dubbelkolla i en annan Best Buy om de hade reservdelar. Det verkar som harddisken ar Okej, men min AC jack ar forstord. Tror han kalla det sa? Jag kan inget om teknologi.

Det ar nu man inser hur beroende man ar av datorn!

Kommentarer
Postat av: Amber McLean

ok.. I don't know exactly what this says but does it have something to do with boy problems?? fill me in!?!! :)

2010-04-25 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback