Kopa hus?

Laddade upp mobil-bilderna pa datorn och sag denna bilden jag tog for flera manader sen. Jag var pa vag for att passa Chloe och sag detta huset med en "For Sale" skylt och fantasin borjade floda, haha. Tycker huset ar sa himla sott. Kan bade se det som ett hus man bor med sina basta tjejkompisar, och som ett hus man bor med sin man och barn. Skulle aldrig vilja bo i nagot gigantiskt hus, vill hellre ha nagot mysigt i denna stilen! Sen forestaller jag mig saklart en stor backyard dar man kan grilla, pool, hundar som springer och leker osv osv ;) Ser dromhus varje dag, fast bara detta jag fotat.


Sag nyss att tradgarden var hemsk, fula granliknande buskar. Men det fixar du va mamma? Och pappa du kan fixa snyggare lyktor?

Kommentarer
Postat av: Ma & Pa

Klart vi gör gumman!

PoK

2010-04-08 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback