Pasedo Miramar

Var ledig idag och det var tankt att vi skulle aka upp till Mammoth over dagen och aka snowboard. Men manga bangade och det visade sig att huvudvagen var avstangd sa det skulle ta nan timme langre att kora dit och ja, det passar battre en annan dag helt enkelt! Istallet sa testade jag och Jenny en ny hike, Pasedo Miramar.
Den var jobbig! Uppforsbacke i mer an en timme, sen stannade vi pa toppen och hade picknick. Mulen dag men man kunde nastan se hela Los Angeles. Jag googlade Pasedo Miramar och hittade nagon som beskrev hiken EXAKT som jag och Jenny upplevde det. Lanken ar
HAR.



Helt plotsligt var dar sana falt, kandes som jag var i Paarp.


Kommentarer
Postat av: sara moune

ah va mysigt!!!!

Postat av: Catharina

Du menar en så kallad äng... ;) kram!

2010-04-12 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback