Pask lunch

Jag har inte alls markt av att det ar pask, fast bryr mig inte om den helgen egentligen. Nar jag var liten var det jattemysigt att fa pask-agg och aka och ata paskmiddag med alla mostrar och kusiner, men nu nar man ar aldre och bor har borta spelar det mindre roll.

Hade iallafall en super mysig lunch pa Toast med Sara och Philippa. Sara sa de hade en mumsig tomat soppa och jag kan tycka soppa kanns sa himla tradigt att bestalla pa resturang men jag provade och hon hade ratt. skitgod! At en mini turkey avocado wrap till det ocksa.



Nar vi precis var fardiga och jattematta sa Philippa "Do you feel that?!" och yes, det var en jordbavning. Alla runt omkring kande ocksa men ingen besvarade sig med att rusa ut eller "take cover". Den kandes liksom inte allvarlig. Mer svajande an skakig och laang. I ca en minut holl det pa och man blev yr och lite illamaende.
Min forsta jag kande for ett ar sedan var mer tydlig eftersom den "hordes" och hela rummet skaka, fast bara typ 5 sekunder. Oh well, inte mycket man kan gora, bara halla tummarna for att "The Big One" som L.A vantat lange pa inte ar pa vag. Den nu var en stor 7.2 shake i Mexico som vi kande av har uppe i Southern Cali.


Kommentarer
Postat av: Bina

Åh, den smaken av B&J lät jätte god! :D



Och...

Blablabla blaa blablabla blaa aaallvaaar... Blablabla blaa blablabla blaa aaansvaaar...



Hahaha.. :P

2010-04-07 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback