South & Main on Main

Jobbar med en annan salesgirl som ar jattegullig, Becky. Sa till henne att alla "Beckys" (3) jag haft i mitt liv alltid varit nagon typ av drama sa jag far se vad hon staller till med ;). Det ar massor med drama pa jobbet just nu, inget som handlar om mig eller Becky men vi paverkas ocksa av det. Skriver om det nar det har utvecklas mer. Igar var vi ute en svang, forst pa baren South sen Main on Main. Var riktigt bra stamning pa Main! Akte forbi Nikki's och dar var hur mycket snygga killar som helst. Fast dar var lang ko sa vi tankte testa det en annan dag tidigare pa kvallen eller pa dagtid, typ after-beach.


Kommentarer
Postat av: becky

sooo cool !!! your lil blogg is neat !!!!!! gotta go out again have fun at mamouth !!!!!!!!

2010-04-11 @ 08:19:20
Postat av: becka

jag har väll aldig varit dramatisk nu förstår jag inte vad du pratar om ;) .. hoppas allt är bra med dej! puss

2010-04-11 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback