Update

Sitter inte vid datorn sa mycket nu nar min dator begatt sjalvmord. Men har ar en liten update.

Helgen:

Var pa inflyttningsfest hos Hayley i fredags sen vidare till The Other Room pa Abbot Kinney en svang. Kul med hemmafester/forfester, ofta roligare an att ga ut pa stallen :)
Jobbade i lordags sen at jag middag med Sara pa Cheesecake Factory i Marina del Rey. Planerar att hanga en del i marinan i sommar! Sa himla mysigt vid hamnen, nu vantar jag bara pa att temperaturen stiger till 80.



Jobbet:

Drama, drama, drama. Ikvall ocksa, nagot nytt hela tiden. Kanns som det kommer va skvaller och forandringar ett par veckor till. Inget har handlat om mig personligen, men folk kring mig. Det har varit mycket andringar i management, och emellanat har det varit lite nervost. MEN tack och lov ser det ut att andras till min fordel. Manniskor jag inte trivts med har slutat och forhoppningvis kommer jag jobba med de jag vill jobba med i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Bina

Allvar?! Gud vad coolt! Får kolla in det bättre nästa gång i videon! :D Efter en värktablett har jag faktiskt hittills haft den dagen jag önskade mig. :) Hoppas allt är bra med dig med! Du får berätta mer när det finns tid om allt som händer omkring dig.. Love you!

2010-04-19 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback