Beach Concert

Varje torsdag ar det ju konsert vid piren, och oftast brukar jag mota upp med min kusin och hennes vanner. Men denna torsdagen bjod jag folk fran lika olika hall, manga som aldrig varit dar innan. Sa det var kul att leka coordinator och guida folk till min picknick plats :) Mina vanner och vanners vanners kom sa tillslut var vi 15-20pers. Det blir kallt nar solen gar ner men med extra troja och vin sa ar det problemet lost. Igar var det Abbey Road (Beatles covers) och senare Led Zeppelin covers. Nasta torsdag ar sista konserten tyvarr, men far dra ihop ett gang da ocksa.


Vi var forst pa plats. Alex och Cat ville fotas med poliserna haha.

Tusentals folk samlas pa stranden! detta ar i borjan, det blir mer packat sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback