Pico Lanai Fest



I fredags var jag bjuden pa inflyttningsfest hos
Sophie som flytta hit haromveckan. Hon och en annan svensk tjej, Sofie flyttade in pa Pico Lanai, ett lagenhetskomplex som ligger ett par kvarter fran skolan. Eftersom Santa Monica College kryllar av svenskar sa gor ocksa Pico Lanai det sa det var minst sagt svensk fest som pagick :) Jag tog med min nya rumkompis Allie och hon var ganska overvaldigad forst haha. Men amerikaner dok ocksa upp. Drog vidare till V Lounge och Allie ar bara 18 sa hon testade att anvanda sitt fake id for forsta gangen och min in! Hennes forsta gang pa en bar/klubb, sa kul! Blev askalas och madde skitkasst dagen efter. Var tvungen att jobba hela dagen sen blev det Ben&Jerrys (smaken chubby hubby) framfor en film for att kurera mig.


flipcup, drick spel ar farliga. Usch for alcohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback