Santa Monica Stairs

Min nya favorit ar Santa Monica Stairs, en traning jag ser fram emot! Kan fa angest nar jag inte tranar nu nar jag kommit in i en traningsperiod, men tror ocksa det beror pa endorfiner och sant skit som hander nar man tranar ;) For man mar ju sa bra nar man tranat, traning ar bra for sjalen.
Jenny kusin foljde med haromdagen och hon gillade det ocksa jattemycket sa vi ska tajma in och gora de samtidigt flera ganger. Efterat gick vi till
Jack n' Jills och at brunch, supergott.



Senare checkade jag in nya kopcentret Santa Monica Place som ligger precis vid 3rd Street Promenade. Och WOW alltsa, skitfint kopcenter. Oppet utomhus mall med bade Bloomingdales och Nordstrom, och massa grymma butiker i olika prisklasser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback