Weekend

Fredag



I fredags skulle jag egentligen till hollywood, men dar var massa tecken som sa at mig att inte aka dit, och det var battre att ha en chill kvall eftersom jag skulle oppna butiken dagen efter. Sa chillade lite pa Shangri-la med nagra tjejer jag nyss lart kanna och min sota roommate Alex :)


Lordag



I lordags akte jag och Ida till min kompis Becky som hade en bbq i Palisades. Hangde dar ett tag sen vidare till Roosevelt hotel dar nagra killar vi traffa for nagra veckor sen hade rum eftersom deras van fyllde ar. Senare gick vi till Teddy's, klubben pa Roosevelt, men stannade inte sa himla lange. Jag blev helt full fastan jag bara druckit 2 stora (men skitstarka) drinkar. Sa ville inte vingla runt dar liksom, haha.




Sondag

Hade ont i huvudet dagen efter pga min konstiga fylla, hade egentligen tankt dra pa poolparty pa Drais men alla kande for nagot lugnare sa det blev Shangri-la igen- fast vid poolen :) Perfekt satt att spendera en sondag. Ibland ar jag barnvakt sondagar och jag vill va de for jag behover pengarna, men ar jag ledig sa passar jag ju pa att gora nagot skoj! Sen har jag en ny rumskompis (igen) Allie heter hon, sa umgicks med henne senare pa dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback