December

Kan inte fatta det ar december! Tiden bara rinner ivag.
Var en svang pa Huntley igar. Gillar ju att ga dit da och da och Ida texta att de skulle dit. Hade glomt att det var fredag igar sa det var mer club-kansla an chill :) Kul hur jag bor sa nara. Tog exakt 10 minuter fran jag lamna min lagenhet tills jag var pa The penthouse.



Imorgon ar det svenska julmarknaden som jag skrev om forra veckan. Var tankt jag skulle dit med min kusin men nu kvallen innan hor de av sig om barnvaktande (dar jag brukar va pa sondagar). Kan inte saga nej till $120 cash sa missar marknanden. Men det ar okej, far nog mest hemlangtan av att ga dit anda! Plus for pengarna kan jag ga till frisoren och kopa nytt dack till bilen :)

Kommentarer
Postat av: Felippe

Hejhej.. ja vi tappa ju bort varandra :P



Men siktar på att besöka the U.S. nästa år, så får se om vi äntligen får träffas :)



Hoppas du också mår bra!! :)

kramar från kalla stockholm

2010-12-09 @ 22:38:50
Postat av: Mona

Heeey!

Ser at du skal bli i USA et år til! Så gøy! Men du kommer til Sverige en tur i februar vel? Savner deg!

2010-12-16 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback