Disneyland

Julen va jattemysig fastan jag inte kunde va med familjen. Pa julafton jobbade jag till 6, sen bjod min tyska kompis med mig pa en "svensk-fest" (borde det inte va tvartom?). Det var jattetrevligt. Speciellt en (amerikansk) kille fangade mitt intresse, som bjod mig pa bio igar.. Efter festen akte jag och Cat forbi the Grove, inget folk pa natten typ men fortfarande musik och massa julpynt sa det va mysigt. Sa vi skuttade runt dar lite sen hem till henne, eftersom vi skulle upp tidigt pa Juldagen for o aka till Disneyland :)


The Grove



Vi hade intrade till California Adventure och Disneyland, sa borjade pa California Adventure. Det var jag, Cat och min chef Anita. Hon ar fran Kroatien sa har inte heller nan familj har, och det basta stallet att va pa julen for att inte fa hemlangtan ar val "The happiest place on earth- Disneyland" :) det var sa himla kul att fa leka en hel dag, och de allra roligaste var nog 3D showerna. Speciellt mupparna skrattade jag och Anita hogre och langre an nagot barn, sadar sa att man nastan grater.





Sjalvklart hade de en parad med alla disneyfigurerna. Igen, vi verkade mer excited an barnen, haha. Dar var jattemycket folk, men vi hade bra timing med de mesta under hela dagen. Vi hade reservations 9 pa resturangen Blue Bayou, men vid 7 holl vi pa att svalta ihjal och kunde tack o lov ata tidigare. Hela veckan innan jul hade det regnat, men vi hade perfekt vader pa Disneyland. Fast efter middagen nar vi kom ut sa regnade det, men da var vi sa sjukt trotta sa vi begav oss hemat. En laaaang men jatterolig dag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback