Forsta dagen Amber & Sheree

Ok, jag har haft massa att fixa och dona med och totalt glomt bort att blogga. Men jag alskar att ga tillbaka och lasa och minnas sa jag ska lagga upp dagarna en och en som Amber och Sheree var har.
Sa nu borjar jag med torsdag!
De KORDE fran Washington, och det tog 18 timmar. Jag jobbade till 2 och raknade med att de skulle komma vid 3. Tidigare pa dagen hade kusin Jenny kommit forbi med "en pase jul" (massa jul-grejer sa jag far julstaming) + att jag hade en grym salj-dag pa jobbet + jag fick besked av CSN att jag fatt lan for varterminen. Sa jag var redan pa superbra humor sen kommer min gamla high school bastis pa besok. Sa jakla bra dag!
Var kvar pa jobbet ett tag och tramsa med chefen, sen ringer Amber och sager att de ar pa 4th and Arizona, vilket ar typ tva kvarter fran dar jag bor! Sa jag springer hem (jobbar jattenara dar jag bor) och moter dom! Saa kul!! Vi var high school bastisar 03-04 nar jag var utbytesstudent, sen halsade jag pa henne forra Thanksgiving sa nu var det pa tiden hon kom till Cali. Hon hade aldrig varit har! Och typ aldrig sett en "riktig" strand med palmer osv sa hon var super excited att se stranden. Sa vi lamnade av deras grejer hos mig sen gick vi pa promenad i omradet. Ner till stranden, piren, 3rd street, kop centret. De var jattetrotta efter att inte ha sovit pa typ 30 timmar sa vi lagade mat hemma. Deras Washington-van Sharlee kom over (hon bor ocksa i LA) sa gick vi och akte skridskor. Avslutade kvallen med en promenad till menchies for frozen yoghurt, sen dackade tjejerna innan 10 :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback