Sista kvallen - Amber & Sheree

Pa lordagen var jag tvungen att jobba, och denna dagen ville de se Venice. Sharlee kunde visa dom runt sen hamta de mig pa lunchen sa at vi pa Urth Cafe.




Eftersom dagarna varit sa fullspackade sa hade jag bara planerat middag pa kvallen, min favorit Gyu Kaku i Beverly Hills. De alska de saklart, man kan inte annat. Tanken var att de skulle kora hem pa sondagen. Medans vi funderade pa vad vi ville gora sista kvallen sa kom de pa att de raknat fel pa timmarna. De trodde de kunde kora vid lunch tid pa sondagen men kom pa att de behovde kora senast 9. Sa dar tankte vi att de kanske inte va sa smart att bli skitfulla nar de skulle kora i 18 timmar dagen efter haha. Vi bestamde oss for att ga runt till lite stallen i Santa Monica och medans vi gjorde de tog massvis med fjantiga bilder. Utan att vi direkt gjorde natt speciellt hade vi en perfekt sista kvall! Och for att slippa traffik blev de enklast att kora mitt i natten, sa vi kramades hejda och sen ses vi snart igen :) De vill komma hit till varen och jag vill halsa pa i Washington igen snart.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback