10 Februari



Inte mycket nytt som hant. Jobbar deltid pa Forever och det kanns bra. Inget dromjobb direkt men nagon inkomst behover jag. Om dagarna gar jag mest och bekymrar mig om ekonomin, hoppas pa jobb jag sokt och letar efter andra att soka. Kanns som jag dor lite varje dag! Det ar inte lont att hoppas pa mer timmar pa Forever21 for de kommer inte ge mig mer an deltid, det ar bara managers som jobbar heltid och resten far timmar delade mellan sig. Sen skulle jag inte vilja jobba mer timmar dar, for sa himla kul ar det inte ;) Hittar jag ett heltidsjobb sa behaller jag garna Forever som extra om det gar att kombinera.
Kanns som jag pausat livet litegrann tills jag kan slappna av, trakigt att inte kunna planera langre framat. Just nu hoppas jag att jag kan stanna har hela aret jag far lov att jobba. Hittar jag en losning pa vagen stannar jag givetvis langre men "del-malet" just nu ar att iallafall kunna stanna till januari-februari 2011. Far jag val en stabil ekonomi kan jag leva normalt och planera roliga saker langre fram. Finns sa mycket jag vill hinna gora.
Detta inlagget var inte sa glatt men sa ser lages-rapporten ut nu :)


Sag Hannah Montana filmen  for nagra veckor sen och alskar laten
The Climb.
Texten ar grym ocksa. Kom igen people nu kampar vi!! Damnit maste fortsatta va positiv.

I can almost see it
That dream I’m dreaming but
There’s a voice inside my head saying
"You’ll never reach it"

Every step I’m taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking

But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high


There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose

Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb


Kommentarer
Postat av: sara moune

ahh jag alskar den laten, far alltid en kick nar jag hor den hos sophie:

There’s always going to be another mountain

I’m always going to want to make it move

Always going to be an uphill battle,

Sometimes you going to have to lose



ar det basta i hela laten! so true my love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback