26 februari

Kan verligen inte fatta att det ar Mars pa mandag?! Tiden gar sa otroligt fort. Har haft mycket att gora de senaste tva veckorna. Har alltid tankt att det skulle vara skont att kombinera tva deltidsjobb eftersom man far lite variation. Men det ar sa olika tider fran vecka till vecka att det ska bli riktigt skont nar jag kan fokusera pa ETT!
Idag jobbade jag 4 timmar pa Forever sen 4 pa Diane's. Som jag skrev i forra inlagget sa ar det tur jag har sa nara till allt for jag hade 20 minuter att ta mig hem fran Forever, ata, byta om, sen var pa Diane's. Jag var 1 minut tidig ;) Har alltid varit grym pa time management.

Har blivit hooked pa serien
Nip/Tuck. Kul att blir fast i gamla serier for da har man mycket att se :)


Min van Victoria som jag larde kanna forra varen flyttade till Hawaii med sin pojkvan (siken drom va?!). Nu ar hon i LA och halsar pa och ska bo hos mig ett par dagar. Traffar henne pa sondag, ska bli jattekul!


Kommentarer
Postat av: dragi

Jag har väl kanske inte lagt smc planerna helt på is,jag e nog bara ganska feg av mig och vet ej hur bra jag skulle klara av deras sätt att plugga. Har ett par vänner som pluggar där o de har hur mycket som helst att göra och de e dessutom amazingly smart hehe. Just nu är planen att söka till Modefabriken på folkhögskolan i malmö i ett år. Tänker om jag ger järnet o satsar så får jag se vad som händer efter d året,kanske känner mig redo för smc eller nåt annat.



Du verkar oxå ha d tufft med två jobb o spring fram o tbax hehe. Men sen e d ju en upplevelse antar jag,du kommer inte leva så i en evighet heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback