Alfie/Leija


Jenny's katt Leija leker med sin favorit-leksak - palmblad.

Har nog aldrig skrivit att vi inte har
Alfie langre. Det var Alex som adopterade honom i augusti och han var varldens snallaste. Men nar katter ar adopterade ar det svart att veta bakgrunden och tyvarr var det sa att han bet nar han blev skramd. Han hade ocksa en bakterie i sig som gjorde att det blev infekterat. Alfie bet Alex tva ganger, forsta gangen pga dammsugare, andra gangen var det en dorrklocka i Aspen nar hon var dar over jul/nyar. Efter nyar kom hon tillbaka till LA utan Alfie da hennes pappa bestamt sig for att ge bort honom...
Riktigt sorgligt, men det var inte mitt val och bara att acceptera. 
Jattemysigt att passa Jennys katt Leija nar hon aker ivag, har haft henne har over helgen :)

Jobbade idag pa Diane's nan timme, sen sprang jag over en timme till en annan Diane's butik i narheten for att lara mig vad det har for olika marken osv. Pa vagen hem regnade det och dar sprang jag i en vit skjorta som snabbt blev blot och genomskinlig! Slutade iaf da och det var skont att komma hem och byta om till torra mysklader. Strax ska jag till Pacific Palisades och passa Chloe, inte sett henne pa tva-tre veckor nu!




Kom nyss hem fran o passat Chloe. Gud va den tjejen ar underbar! Hade som sagt inte sett henne pa ett tag sa nar hon sag mig sa hon "I was asking for you, I've missed you!". Sen lite senare far jag en stor kram "I love you Sanna!". Guuud, man bara smalter ju. Jag har passat henne sedan hon fyllde 2, nu ar hon 3 och ett halvt. Normalt far hon inte lov att titta pa tv/se film men regnar det eller hon ar sjuk ar det ett undantag. Hon tittade lite pa djungelboken pa Ipoden (pappan jobbar for Apple sa det blir naturligt) sen ett bad och lasa sagor. Hon sager de roligaste grejerna. Som idag "Corina doesn't like seaweed, she tried it but she didn't like it" Do you like seaweed? (jag) - Yes, but only the salty ones, not the ones from Whole Foods". Haha! Hon ar sa sot och valuppforstrad, men ibland har hon sina bossiga dagar. "Im going to take a bath and THEN have dinner, Ok? And let's brush teeth upstairs, Ok?" Ofta sager hon sadant som vi skulle gjort oavsett, men hon tycker om att "valja" sjalv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback