Be careful what you wish for

...cause you just might get it ;)

Var ju jakligt nervos for ett par veckor sen over ekonomin, eftersom de bara ger deltid pa Forever21 och de inte ar tillrackligt for mig. Sen fick jag jobb pa
Diane's Beachwear ocksa, och de kan bara ge mig deltid nu tills sasongen kommer igang. Sa just nu jobbar jag deltid pa bada stallena, och Diane's ar flexibla med schemat sa jag jobbar i princip heltid kombinerat :) Har jobbat 10 dagar i rad nu, men vissa dagar bara 4 timmar.

Igar jobbade jag 19 till 1 pa natten pa Forever.
Idag jobbade jag 12-18 pa Diane's sen barnvakt ett par timmar.
Imorgon jobbar jag 11-17 pa Diane's sen Forever 19 - typ midnatt. Phew! Pa tisdag ar jag ledig verkar det som.

Diane's kanns jattebra, liten butik men skitsnygga bikinis. Lite dyrare, ca 150 dollar for ett set. Ni kan kolla hemsidan har. Vi har inte alla marken som finns pa sidan i butik men manga. Nu ar planen att fortsatta jobba bada jobben tills beach-sasongen kommer igang (om ca 3 veckor) och da kan jag jobba mer pa Diane's och da slutar jag troligtvis pa Forever.
Nu ar jag trott, har haft jobbig huvudvark flera dagar i rad. Ska titta lite pa Vanner (alskar netflix!) sen lasa lite i Veckorevyn som jag fick i ett paket av mamma och pappa, plus massa annat jag onskat mig som tex C-vitamin brus, Allround krydda och Extra tuggummin. Yeaaah.

Kommentarer
Postat av: Denise / B u n n y

Jävlar vad snygga dom var, tack för tipset :) Går det att beställa från er? Vet du pris på frakt osv? :) Ni har ingen hemsida där era bikinis finns? Just dom ni har inne? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback