Forever21



Igar och idag har jag min training pa
Forever21, har fatt jobb deltid dar som Sales Associate (alla borjar som deltid, sen far man kanske mer based on performance). Mycket trevligt! Att jobba deltid kommer inte kunna betala mina rakningar, men jag haller ogonen oppna for andra jobb sa kanske jag kan kombinera tva och ha Forever som ett extra jobb. Arligt talat tror jag inte jag vill jobba heltid i en kladbutik, fann inte det sa givande nar jag jobba pa Ichi/B-young i Oslo. Fast Forever21 ar en affar med grymma klader och personalen ar schysst ocksa :) Jag jobbar gangavstand fran mig pa 3rd street promenade i en butik med tre vaningar.


Kommentarer
Postat av: Lena

OJ GRATTIS!!!!

Vad kul. Forever 21 är en rolig butik att handla i.

Man måste ju börja någonstans så ger det ena det andra.

Verkligen Grattis och lycka till.

KRAM

2010-02-05 @ 16:45:21
Postat av: Anna

Grattis! :) Brunis ;)

2010-02-05 @ 19:12:09
Postat av: catharina

Grattis kompis! Funderat asmkt på vad det varit för jobb du sökt. Dem har asfina saker^^ shoppa inte upp hela lönen där bara:P Igår frontalkrockade jag nästan. En bil hade parkerat sig på fel håll i min fil när jag skulle ut i rondellen med dem tre silvriga pinnarna. Sjukt läskigt å upptäcka en sån sak i sista stund och veja.. men lite action^^



Kram!

2010-02-07 @ 22:23:32
Postat av: sophy

Hej Sanna!

Vad skoj att jobba på Forever21, nice.

Vart ngnstans i LA bodde du nu igen?

Bor du lägenhet eller hus?

Lite nyfiken på boende och så..har fått erbjudandet

att dela hus med ett gäng. Och vet inte vad som är roligast/mest ekonomast..yeah u know :)



Tack. -S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback