I ♥ Santa Monica



Ohhh jag alskar Santa Monica. Promenerade pa Montana Ave innan och dar finns sa mysiga sma butiker och cafeer. Ska nog bege mig till Main St sen, samma sak dar, supermysigt. Ikvall jobbar jag 6 till nar vi ar fardiga. Vi stanger 10 men sen ska allt fixas iordning i butiken sa ar nog fardiga kring midnatt.


Heeeheee nu ar jag san hemlig igen men fick ett till jobb idag som jag troligtvis kan kombinera med Forever21 tills de kan ge mig heltid pa detta andra stallet, yeeeees.


Kommentarer
Postat av: Bina

We like very much! :D Puss!

2010-02-12 @ 06:35:02
Postat av: Sophie

Hej Sanna!

Skoj att det går för dig med jobb och allt.

Har en fråga igen angående studier livet over there. Har jag fattat det rätt, du pluggar inte alls nu då? Du har som ett slags "fri"-år då du får jobba men det måste vara något som har med den utbildningen du pluggat? :)



Har du något bra tips gällande boende? Hur gjorde du när du åkte. Hade du fixat innan eller tog du det där? Nu har du ju ändå bott där ett tag så du vet väl vad som gäller. Vad är bäst och billigast?

Vart bor du?



Kram Sophie

(svara gärna på bloggen eller på facebook)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback