Update

Lite sen pa att blogga men de blir snart battring!
Jobbade i lordags sen var jag och Philippa ute en svang, forst
V lounge sen The Parlor. Pa sondagen jobbade jag sen motte jag Caroline, som jag inte sett pa 3 manader. Inte umgatts ordentligt sen juni sa vi hade mycket att prata om :) Forst en drink pa Vice Roy sen motte vi nagra vanner till henne pa The Four Seasons.

Nu jobbar jag tva jobb sa de blir 7 dagar i veckan, bara deltid men blir iaf ca 30 timmar i veckan och det klarar jag mig pa!


Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: Aa okej, det är ju riktigt bra! Visste faktiskt inte det. Jag ska åka ner tillsammans med min pojkvän i maj nu och börja plugga på SMC. Trivdes du på skolan?

//Sofia

Postat av: Catharina

va glad jag blir för din skull^^ nu kan du stanna!:D jag tänkte att jag kanske kan hälsa på till sommaren (som märkligt nog inte är så långt bort?:S) jag ska jobba med kakorna då, men jag lär ju inte få jobb hela sommaren och den lediga tiden hade jag ju kunnat hälsa på dig då kanske:)



Fan va ni festar asså:P jag har inte varit ute på säkert ett halvår...



Nu ska jag försöka plugga. Kram!

2010-02-18 @ 15:07:10
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback