Wilshire Blvd


View Larger Map

Jag har ju ingen bil sa var aningen begransad nar jag sokte jobb, men som tur ar ligger jobben inom gangavstand. Tar mig cirka 10 min att ga till Forever och Diane's ligger ett kvarter fran mig, ocksa pa Wilshire. Alskar mitt omrade, sa harligt sa fort jag gar ut ur byggnaden. Tryck pa View Larger Map sa kan ni "ga" pa min gata, pa googlemaps. Mitt hus ar pa hoger sida, den gula byggnaden. Gar man ner Wilshire 5 kvarter sa ligger Ocean Ave dar och tadaaa, ga ner for "klippan" sa ligger stranden dar :)

Tog lite bilder idag nere vid Ocean Ave.



Kommentarer
Postat av: catharina

ser asmysigt ut:) men varför blev din text så liten?

2010-02-26 @ 15:34:04
Postat av: dragi

Hej Sanna! Vi känner ej varandra hehe,jag hittade din blogg när jag klickade mig genom google om info på olika skolor i usa däribland SMC. Funderade på att söka men fegade ur lite,sen så fastnad ejag lite o följde din blogg. Kanske inte jättemycket uppdateringar men ändå kul att läsa lite om hur livet i LA kan vara.



anyways ville jag bara lämna ett spår att det finns otippade människor som läser din blogg hehe.



Hoppas du verkligen njuter av solen dör borta för här är det INTE mysigt alls nu,inte nog med all rekord snö vi haft så har allt börjat smälta o bli till blask just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback