Biking in Venice/ Palmreading


Jag kopte en cykel for nagra veckor sen! Sa igar hyrde Sara en cykel sa cykla vi runt vid stranden, fran Santa Monica till Venice. Tinosh hade en korg att sitta i men nojde sig inte med det sa Sara fick knyta fast han i trojan. Dar var han nojd! At lunch och njot i solen, alskar Venice.



Efter lunchen gick vi till en spadam som gjorde palm readings. Jag har alltid varit nyfiken pa det men inte riktigt vagat, fast sen kan de mesta va bullshit ocksa. Men det var iallafall jatteintressant och min framtid later bra! Hon pricka in saker pa bade mig och Sara, saker som ar aktuella nu sa det kanns som mycket stamde. Kul! Sa nu vet jag mer om min framtida man, barn, karriar osv ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback