guys & dolls




Igar var en en riktigt fin och varm dag, var pa yoghurtland och Westside Pavillion och kollade rean. Madde inte sa bra under dagen men nar Cat undra om jag ville med ut kande jag att ja, varfor inte. Hade tankt va hemma och kolla film, har nyss skaffat Netflix (man hyr filmer man far hem i brevladan). Filmen jag ville se hann inte komma sa da sag jag det som ett tecken att jag borde festa. Vi drog hem till nagra franska killar sen vidare till Guys and Dolls sen efterfest. Normalt nar jag gar ut sa tycker jag att for/efter fest ar roligast men denna gangen var det roligast pa klubben.
Efterfesten nagonstans i Beverly Hills var kanske inte ett sa smart drag nar vi sen inte visste hur vi skulle ta oss darifran. Jag och Hind var sura eftersom vi inte gillade folket/situationen medans Cat var ratt nojd anda (hon hade sina anledningar). Efter mycket om och men sa kom vi darifran. Inom jack in the box for nattmat sen hem till Cat som nyss flyttat till Park La Brea. Antligen sova! Fast sjalvklart gick vi forst till fel hus haha. Sov typ 3 timmar sen hem till Santa Monica sen skulle jag va barnvakt ett par timmar.
Flickan, Sophie, har under dessa 2 veckorna jag vatt barnvakt haft bade maginfluensa och svininfluensa. Idag var hon fortfarande lite febrig och klen sa vi kollade film, Mary Poppins. Den ar bra men jag minns inte att den var sa lang! Sag ut som Sophie somnat sa jag tankte vila ogonen lite. Vaknar 20 minuter senare och hon sager " I saw you sleeping". haha fan.

Kommentarer
Postat av: sara moune

haha jag älskar när hon vill vila eller kolla film, ja somnar alltid hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback