Gyu Kaku




Alex, Cat och Hind hade aldrig varit pa Gyu Kaku (som ar ett maste!) sa vi var dar ikvall. Har namnt innan att det ar japansk BBQ och sjuuukt gott. Skulle jag avrattas sa skulle jag latt ha detta som min sista maltid. En typisk "Sara-grej", onskar du kunde va med! Forhoppningsvis ses vi senare i veckan? Cat's nya roommate Rochelle var ocksa med. Alla fullkomligt alskade maten saklart! En mojito till det var gradden pa moset. Fick trevliga bordsgrannar som bjod pa sake och ja, en allmant trevlig kvall!


Kommentarer
Postat av: sara moune

din jäääääveeel!!!!! jag vill hem NU NU NU!!!!!!!!!

haha sanna det blir guy kaku när jag kommer baa så du vet!!! kl e kvart i 12 hoppas posten kommer snart. nu ska ja ut till väla och kolla efte din ögonfrans färg :)poss

Postat av: sofia

Hej Sanna!

Såg att du var på Santa monica, är du kvar? Vad tycker du om det? Jag och min pojkvän tänkte börja där till höstterminen i år 2010. Vad läser du för program.

Nice blogg btw =)

/Sofia

2010-01-05 @ 14:47:46
URL: http://sofiasview.devote.se
Postat av: sara moune

jag ber till gud att det kommer på torsdag. jag vill ju heeeem!!! vafaaan!! tack älskling du e bäst!!! jag köpte ögonbryns färg och frans färg idag :) found it. jag hoppas jag kan flyga på fredan! försöker hålla huvudet uppe tills dess

2010-01-05 @ 22:37:23
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback