Happy New Year




Borjade nyarskvallen hemma hos Jean med lite forfest, rom och cola och roliga diskussioner. En kille jag traffat innan, Ben, ar dansk och har vunnit green card lotteriet; hur coolt ar inte det?! Jag ar kass pa danska och det blir naturligt att snacka engelska, men da och da slanger vi in nagon fjantig fras eller sang. Vidare till Bardot, har varit dar en gang innan och jag gillar det. Vi var ratt fulla och sjalva 12-slaget var inte markvardigt, ingen direkt nedrakning eller sa men vi hade jattekul :) Samma forra aret, da satt vi i en taxi nanstans i Hollywood nar vi horde nedrakningen pa radion och vi hade lika kul for det. Blev inte sa manga bilder for mina kamera gick sonder, fast jag lagade den idag, haha var val bara en fyllegrej. Efter stangning pa Bardot akte vi pa efterfest hemma hos
Shane West, han ar skithet men jag brydde mig inte om att kolla efter honom, hade ogonen pa nagon annan ;) Var hemma hos Jean igen vid 5-tiden och for att sammanfatta var det en riktigt bra nyarsafton! Inga krashade planer och dramafritt, det gillar vi.
Mina planer for 2010 ar att skaffa jobb, bil och pojkvan.


Kommentarer
Postat av: sara moune

vem? vem? vem? :)

Postat av: lovisa

SHUT UP!?!? herregud det måste vart en riktig heting du spanade på för Shane west skulle jag inte banga på?! hur fasiken hamnade ni där om man får vara nyfiken?? =P

2010-01-02 @ 22:29:06
URL: http://lovisabitar.blogspot.com
Postat av: Sanna

Sara: jag skriver pa fb sen hihi



Lovisa: haha nagon jag kanner kanner nagon som kanner honom ungefar. Six degrees of separation du vet ;)

2010-01-03 @ 06:12:24
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback