Helgen

Har haft en bra helg, en del utgang men anda chill som jag vill ha. Nattklubbar lockar inte, kanske bara ar en fas men den har hallt i sig lange. I fredags kom Cathrine over och vi delade en flaska rott och lyssnade pa gamla latar pa youtube. Saa kul att hora te x Vengaboys, och latar som denna och denna (haha!). Och sjalvklart Roxette, kommer alltid alska Roxette. Cat trodde de flesta svenska kanda band var amerikanska, men nej nej ;)Var pa en trevlig barrunda i Santa Monica, bland annat Vice Roy som jag alskar.
Igar motte jag Su for en drink pa Huntley Hotel, sen drog jag vidare med Jean och nagra killar till The Brig pa Abbot Kinney. Kul kvall!

Idag traffa jag Sara och Philippa, at pa Rush i Culver City. Sa mysigt att traffa tjejerna, trist att det inte blir oftare :( Far forsoka andra pa det! Love you girls!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, nuuu har jag uppdaterat lite ;) Jag glömmer typ bort att jag har en blogg!



Jag är i New York typ 2-6 aug. Vad kul det hade varit att ses där! Försök boka in det vid den tiden!! Då får vi göra New York i riktig Sex and the City anda :D Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback