Jane's House




Igar vankades de utgang. Vi borjade hos Sara med musik och blaa drinkar, sen vidare till klubben Jane's House som ingen av oss varit pa. Gillade stallet som fan, det ar ett vanligt hus sa det ar houseparty/klubb kansla och sen hade vi turen att traffa riktigt roligt folk ocksa. Hade basta bordet och superbra stamning, drinkar och Jello shot. Waaah va fulla vi blev men roligt var det! Drog vidare pa efterfest och chillade och bestallde pizza. 

 


Idag var vi ratt trotta. Vi akte och at frukost pa Crave med Philippa sen chillade resten av dagen. Kollade film och tjejerna malade men jag hade ingen lust. Sara farga mitt har och klippte lite, jag har inga extensions nu utan nojer mig med min egen langd for tillfallet. Kakade frozen yoghurt pa menchies och nu ar jag hemma och ska inte gora natt speciellt. Tvatta och se film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback