Life is like a rainbow. You need both the sun and the rain to make its colors appear

Wiiiie sa de verkar som jag fatt jobb! Fick ett valdigt bra samtal igar. Skriver om det nar jag startat och vet mer ;) Har en annan intervju imorgon sa vet inte om jag ska ga? Sen var jag pa ett stalle idag som jag eventuellt ska jobba pa en dag i veckan. Sen kommer jag sjalvklart fortsatta ta hand om Chloe nan kvall da och da.

Det borjade osregna i LA-LA-land igar. Senare pa dagen var det sol igen. Idag regna det igen, sen var det normalt - och en regnbage titta fram :) Ska regna hela veckan tydligen. Kul med omvaxling.


Kommentarer
Postat av: M. Friberg

Grattis! :)

2010-01-20 @ 10:52:47
Postat av: Ma & Pa

Vi är så glada gumman, det här fixar du.

PoK

2010-01-20 @ 23:37:55
Postat av: Sofia

Sv:

Super gulligt, ska kolla lite av alternativen. Jag kommer börja på SMC till hösten, vad tycker du om skolan annars? Något att rekomendera?

Kram Sofia

Postat av: sophy

Hejhej,



som Sofia så hittade jag dig när jag googlade

Sants Monica. Är sjukt sugen på att börja i höst men undrar lite över klasserna, boendet och liknande.



Läste att man inte klarar sig på csn :P

Skönt att det är någon som är rak och ärlig och säger det!



Men har du lust att prata vidare över msn/facebook/hotmail? Skulle uppskattas :)



Du verkar vara en skön tjej, ett plus att vi är i samma ålder då alla verkar vara 19-20 :P



Tack och hej!



-S

2010-01-21 @ 18:13:46
URL: http://bellissimo.blogg.se/
Postat av: sara moune

ah va fint de va med regnbagen!! jatte skont att traffa dig idag gomman, har saknat dig!!! tack for att du orkar lyssna pa mina tankar. love u! ps. tinosh har dackat! haha

2010-01-25 @ 07:09:20
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback