#413

Tankte bara lagga upp nan bild pa lagenheten. Trivs superbra har och vi gor sma andringar hela tiden som gor det mysigare. Upp med nan spegel, gardiner, flyttar soffan, steamclean mattan och liknande. Sen alskar jag balkongen, speciellt nu pa sommaren nar vi har varmare kvallar. Men just eftersom huset ar helt nytt och tryggt, och vi ar sa nara stranden sa ar det dyrt. Darfor delar jag sovrum. Fancy dorm brukar jag kalla det :) Tjejen jag delat med hela aret har flyttat tillbaka till Alabama och nu bor en tjej fran San Diego tillfalligt har. Far se vem som flyttar in nast!



Min horna, behover inte mycket mer :)

Jag o Alex spela Trivial Pursuit haromdagen :) Far spela de med fler folk nan gang ocksa lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback