4th of July

Hade en riktigt rolig helg! I fredags var bara en van over. Drack vin och sag film, mysigt. I lordags var jag och Caroline en svang pa Colony i Hollywood.
Sondags var fjarde Juli!




Hade inga spikade planer, visste bara att jag jobbade till halv sju sen funderade vi pa Malibu eller Marina del Rey. Det kom in ett skumt gang i butiken. Tva man, en silikon tjej och en ung trashig tjej, med dom var dar en kille och hans sakerthetsvakt. Nagon sa att han var en prins, haha, hjalpte iallafall tjejerna hitta bikinis. Nar jag slutade gick jag hem och byta om kvickt, sen gick jag till hotellet Shangri-la dar Caroline vantade. Aker upp till tak-baren, och vilka sitter hon med om inte hela konstiga ganget?! haha vad ar oddsen, de var ocksa lite chockade att se mig "the bikini-girl" dar liksom. Det visade sig att hon kande de aldre mannen och "prinsen" var bara nagon de traffat haromdagen. Ingen visste riktigt vad han var for nagot, kanske han bara hyrt vakten? Hursomhelst hade vi supertrevligt och vid nio-tiden kunde man se fyrverkerier borta ifran Marina del Rey.



Vi akte vidare till mannens hus i Beverly Hills och badade i poolen och jacuzzin. Gud va roligt det ar att bada, haha jag gor aldrig det for jag ar en riktig badkruka, men nar det ar uppvarmt ar det bara saa kul. Drack lite till dar, plundrade hans kyl och bara hangde vid brasan ett tag. Vid 1-tiden hamtade var van Abdul upp oss sa akte vi vidare till en annan fest, mest for att saga hej. Pa vag hem till Abdul stannade vi och kopte glass. Jakla bra ide tycker jag. Han bor tillfalligt borta i Los Feliz sa vi hangde dar ett tag, dansade och rokte hooka. Hemma vid 4-tiden. Skitkul kvall! :)




Kommentarer
Postat av: sara moune

fyfan vad tranad och snygg du ser ut!!! skit snygg i din bikini

puss

sara

2010-07-09 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback