Evolue





Min van Jean har oppnat en butik i Beverly Hills med organic skincare och makeup. Jag och Catharina var dar for nagra veckor sen och igar hade Jean sin grand opening. Alex och jag akte dit och sippade pa organic vodka pomegranate green tea drinkar, tittade pa produkter och mingla. Hon hade hyrt in en Dj som spela grym musik och det var allmant harlig stamning :) Modellen Mini Anden var dar och jag var ratt saker pa att hon ar svensk medans Alex trodde hon var kanadensare. Men hon var fran Sthlm ;) Efterat akte vi inom The Grove och gick runt i butiker, alltid mysigt. Funderade pa att dra till nan klubb men istallet akte vi till nagra vanner i Sherman Oaks och hangde dar.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, snygga outfits ni har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback