Hypnodinner

Igarkvall var jag och Alex bjudna pa middag hos Ali. Han ar hypnotherapist och har aven skrivit boken Tao of Dating. Pa tisdag ska han ha en hypnos show sa igar efter middagen passade han pa att testa lite hypnos pa oss. Jag ar oppen for att testa sant, kanner lite whatever att det ar kul att testa men vet inte hur mycket jag tror pa det. Alex och tva andra tjejer blev hypnotiserade. De fick sitta pa soffan och slappna av medans han pratade och fick dom att inbilla sig att de var jattevarma/jattekalla, luktade nagot illa, sag en rolig film, korde motorcykel osv. Man maste helt enkelt va sapass avslappnad att man ar pa en annan niva, i trans eller vad man ska saga. For att de ska funka maste man tillata sig att bli sapass avslappnad och oppen. Tjejerna markte absolut av mycket men sen vet man inte om nagon overspelar osv. Men ska nog till hans riktiga show pa tisdag iallafall och se :) Ali ska ocksa forsoka fa Alex att slita bita pa naglarna genom hypnos.


Jag sitter uppe pa soffan, Alex i den bla soffan. Hypnosis in progress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback