Manhattan Beach





Jag har inte bloggat sa mkt for jag har lite datorproblem, men har Saras gamla dator sa lange sa tack sara :)

Idag var bade jag och Becky lediga sa vi drog till Manhattan Beach, och gud va mysig strand! Hela byn ar sa sot och dar fanns massa bra butiker. Vi har 18 st Diane's Beachwear i sodra kalifornien varav den allra forsta oppnades i Manhattan Beach for nastan 40 ar sedan. Da var det Diane's mamma och nu ar det fortfarande Diane som ar president for foretaget (hon ar i 60-ars aldern). Idag pa stranden fick vi ett samtal att tjejen vi jobbar med som vi hatar sagt upp sig, hallelujah! Pa sista tiden har jag inte ens jobbat sa mycket med henne for hon har varit i en annan butik. ingen vet varfor hon sluta men hon gav inte ens 2 weeks notice, vilket betyder att hon inte kan anvanda Diane's som referens. Korkat men hon ar sjuk i huvudet o tar droger sa hon kanske var hog nar hon sa upp sig? Who cares, hon har slutat!



Efter stranden akte vi till Century City for att ga pa en screening av filmen The Resident som har Hilary Swank i huvudrollen. Den var jattebra men valdigt intensiv och jag ar sa mesig sa jag blundar ju nastan hela tiden. Absolut sevard film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback