9 Juni

Okej dags att uppdatera lite. Orkar inte ta allt som hant men pa jobbet har vi en ny store manager som ar skitschysst sa det ar bra. MEN tjejen som jag brakade med for nagra veckor sen ar fortfarande stord och idag gav hon mig skit igen. Hon har sa otroligt dum i huvudet och helt javla galen att jag vagrar jobba med henne mer. Sa imorgon ska jag prata med min nya manager att hon helt enkelt far schemalagga sa att vi inte jobbar ihop.
I varsta fall slutar jag och hoppas pa det basta men ja, vi far se.

Imorgon kommer Catharina! Maste tyvarr jobba varje dag men vi kommer hitta pa massa skoj fore/efter :)

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hoppas det löser sig och att du slipper arbeta med henne då :)

Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åh! Tack för den! :)

2010-06-11 @ 22:15:29
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback