Blonde



Just det, jag har ju typ blivit blond igen.
Det ar inte riktigt sa ljust som det ser ut pa stora bilden, men det beror helt pa vilket ljus jag ar i. Och jag har inga extensions alls, mitt egna har ar ganska langt nu :) Alskar det morka haret men det ar sa jakla jobbigt med den blonda utvaxten och att haret kraver sa mycket maintenance for att det ska va en fin brun. Var och gjorde nagot som heter eliminate, vilket ar en color remover som gjorde mitt har ett par nyanser ljusare. Sen igar gjorde jag massa slingor och har lyckats fa det sahar ljust utan blekningsmedel :)

Kommentarer
Postat av: sophy

oh yeah, snart är jag där! fint hår btw :)

hur ser dina planer ut framöver med boende och jobb och så?



party on! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback