Busy busy

Sen Catharina akt har jag varit busy busy, ar barnvakt extra denna vecka for Chloe och de behover mig extra nasta vecka med. Men jag behover pengarna sa det ar bra! Sen passar jag Jennys katter ocksa nar hon ar i Europa. Det hander sa himla mycket. Mycket med lagenheten, jobbet och privat. Jag behover semester!

I mandags skulle Catha flyga vid 9-tiden sa vi var uppe 5 och sa droppa jag av henne pa LAX 6 pa morgonen. Efter det akte jag vidare till Chloe (8 pa morgonen till 8 pa kvallen) Phew. Mandags var Cat' sista kvall, hon ska hem till Tyskland och resa i Europa i 4-6 veckor. Sa jag hangde med henne, at pa Chipotle pa promenaden som ar en ny fast food. Typ subway, dar man valjer allt, fast mexikanskt.




I tisdags passa jag Chloe 9-12, sen 1-8 i butiken. Senare akte jag till baren Q's uppe pa Wilshire. En som jag traffa forra veckan pa Carolines fest var dar med sina vanner, de firade en kompis som skulle flytta tillbaka till Boston. Sa de var kul att traffa honom igen.. Lite skum kvall, haha, men i det stora hela myyycket trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback