Cathas forsta kvall i L.A

Wiiiiiiie, nu ar Catha har!

Jag jobbade till 3 igar och hon skulle landa 4. Tankte jag ville va dar 4 eller strax efter sa att jag verkligen inte missa henne men jag var typ 45 min sen pga traffik men tack och lov var hon sen ocksa ;) Gud va kul att se henne igen! Hon har gatt ner 30 kilo sen jag sag henne sist sa det ar en mini verison av gamla Catha.
Innan hon kom hade jag planerat att vi skulle ta det lugnt forsta kvallen for jag antog hon skulle vara trott. Men hon hade sagt att nej nej, jag vill ut och traffa folk. Okej, absolut da gor vi det :)

Sa vi akte hem och byta om, jag visade Third street promenade lite kvickt sen akte vi till
Sugarfish i Brentwood. Min rumskompis Alex's pappa bjod oss pa middag (Alex, mig, Catha och Cathrine). Skiiitgood sushi.


Haha, ser ut som vi ar nakna pa klubben.

Vi skulle vidare till en resturang oppning i Beverly Hills sa vi akte inom Beverly Hilton hotel sa att Alex kunde byta om till sina partyklader pa en toalett haha. Trottheten kom ikapp Catha sa hon satt och somna i lobbyn. Va fan, hon skulle ju tvunget ut, lol. Sa vi akte vidare till resturangoppningen for Da Vinci. De forsokte verkligen fa det till att va trendigt men sjalva lokalen va skitradig och fastan vi var sena var dar inte mycket folk. Reality "stjarnor" fran True Beauty kom men vettifan om det ar en party-startare. Promotern overtalade oss att stanna en stund men dar blev inte sa mycket roligare sa vi akte vidare till Hyde. Normal Hollywood klubb stamning och grym house musik. Catharina var pigg emellanat och dansa med oss men nar hon satte sig ner somna hon till haha!
Kasta in handuken 45 min innan stanging och akte hemmat, men forst ett stopp pa Tacobell (Sara, den Tacobell vid Tracy vi akte till efter 24K och Foxtail hehe, remember?).
Val hemma somna Catharina direkt. En ganska intensiv forsta kvall i La la land :)


Kommentarer
Postat av: Catrin Karlsson

Attans tusan vad snygga ni är tjejer!!

2010-06-13 @ 14:57:31
Postat av: sara moune

ah va snygga ni ar!!!!! cathas har ser ju jatte bra ut! fast de kanske e blixten? du ser morkare ut igen sanna? ah i MIss u sannisen!!! haha cathe e fortf trott assa? finns ju nat som heter kaffe?!! ta flera st om dan, sjalvkokade e ju bast.

2010-06-17 @ 13:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback