Mer update

Ska forsoka komma ihag vad vi gjort sen sist.
I tisdags jobbade jag, slutade 7 sen vid 9 akte jag,
Catha och Alex till Carolines graduation party. Hon ar klar nu fran SMC, och det var kul att traffa hennes familj och vanner. En del hade jag traffat innan men ocksa manga nya trevliga manniskor. Speciellt en som fangade mitt intresse, hihihi.. Mer om det en annan gang. Kanske.

En kvall kakade vi pa Cheesecake Factory i marinan, super mysigt som vanligt. Kan sitta dar i hur manga timmar som helst och nara njuta av mat, sallskap, musik och utsikt.



Har hangt lite vid piren, klassiskt ju :)



Alex ar uppvaxt pa Manhattan och har aldrig behovt ha korkort. Hon fick det nyligen sa igar kopte hennes pappa en skitnajs Mercedes SUV till henne. Woho! Hon korde oss igar nar vi skulle ata middag med hennes morfar och hans flickvan pa Casa del Mar. Supergod mat btw, lite svart att prata i borjan av middagen da massor av folk tjoade i rummet brevid, Lakers vann namligen NBA finals ;)



Idag passade jag Chloe i tre timmar sa det var roligt att Catha fick traffa henne. Avgudar den lilla flickan, hon ar sa himla sot. Kommer passa henne extra mycket nasta vecka for foraldrarna kommer jobba mycket. Sen akte vi till Robertson Blvd i Beverly Hills dar min van Jean oppnat en butik med smink och skincare, Evolue. Vi blev sminkade och fick lite samples :) Sen vidare till The Grove sa att Catha fick de det ocksa.




Checka Entourage billboarden! Snart ar det tillbaka Kimmy :)




Kommentarer
Postat av: Alex

Since I am obviously a Swedish expert by now, I know that you did NOT mention the horrific Anna Pope & Tracy Hargrove incident and their criminal, white trash behavior. I guess you know want to remember the good and that was really bad )=



See you soon!

2010-07-05 @ 03:03:18
Postat av: Anonym

only*

2010-07-05 @ 03:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback