Sista kvallen



Det fanns en kandis Catha hoppades fa se under sin tid i L.A, Matthew Gray Gubler som ar med i bl a Criminal Minds. Hon alskar att teckna och det gor han ocksa och de har samma stil. Eftersom hon foljer honom pa twitter sa fick vi reda pa att han skulle va med i Improv Olympics (stand up comedy) hennes sista kvall. Sa vi bokade biljetter och akte dit. Showen var jakligt rolig, ganska litet stalle, typ 120 pers fick plats. Efterat vantade vi och hoppades att han skulle ga ut och hanga i baren dar de flesta fran showen var. Efter ett tag kollade vi till slut utanfor i typ granden och dar stod han med nagra folk/fans. Catha gick fram och de fick en pratstund :) Saaaa himla roligt att hennes drom kom i uppfyllelse, hon har liksom hoppats pa att fa traffa honom och det blev exakt som hon forestallde sig. Jag namnde for honom hur hon alskar hans teckningar och han sa att han kunde rita en till henne. Sa han stallde sig och ritade av henne och skrev "this is you, i love you". Mycket roligare/personligare an en autograf! Hon visade sitt block med teckningar och han valde ut en som han fick. Han var skittrevlig och rolig + snyggare i verkligheten an i Criminal Minds.

Ar det lont att namna att Catha svavade pa moln sen?




Showen var pa Hollywood Blvd sa da maste man ju ta turistiga walk of fame bilder :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG OMG OMG!! Fyfan va colt. Skit snygg juuuuu goo Catha! I knew it

2010-06-22 @ 11:47:48
Postat av: Sara moune

Det va ju jag som commenterade :)

2010-06-22 @ 11:49:48
Postat av: Lena granne

Catha, vilken upplevelse. Snacka om TANKENS KRAFT :)) Och håller med Sara, Gud vad söt du är, det riktigt lyser om dig :))))))))

2010-06-22 @ 12:17:50
Postat av: Catha

Haha det lyser om mig för jag är svettig i pannan! ;)



Ja det var väldigt märkligt. I ett halvår har jag dagdrömt att jag skulle träffa på honom, prata om hans och mina teckningar, han skulle rita en teckning till mig, å jag skulle kunna ge honom en teckning.



märkligt bara att HAN var den som fick allt det att hända! jag behövde lixom inte styra senariot. Å han var så trevlig och verkade lika glad som jag (i min värld var det iaf så).



Fick en puss på kinden med och en pin med en dinosaurie på. Det glömde sanna skriva. jag ska ge en mer utförlig (långtråkig) beskrivning av det hela på min blogg.



Men nu vet jag att han älskar min klänning, mina teckningar och mig^^ (för det sa han, ha!)



KRAUM

2010-06-22 @ 17:03:34
Postat av: Lena granne

Nähä du...det är dina ÖGON som lyser..där svettas du väl ändå inte...haha

Ni är jättesöta ihop :))

Vem vet vad ödet har i beredskap :D

Det ska bli jättekul att läsa om din "långtråkiga" beskrivning i bloggen ;)

Klart han älskar dig, bestäm dig för det med...så får du se :))

See you

Snegrannen..haha

2010-06-23 @ 00:20:56
Postat av: Lena granne

Ohhh f´låt Sanna glömde bort att det här var DIN blogg...tack för lånet

KRAM på dig :)

2010-06-23 @ 00:22:26
Postat av: Andrea

Catha, du är så vacker på bilderna (det är du i verkligheten oxå vet jag) och jag älskar din klänning! Grattis till din önskedröm!!!



Hej Sannis, vi kan väl mailas snart. Har massor att berätta. Saknar dig!

2010-06-24 @ 09:00:14
Postat av: Catha

Tack! Idag ska jag blogga. Har varit sådär halvsjuk sen ja kom hem, med ont i halsen å sånt. Men nu känns det äntligen bättre. Kram:)

2010-06-26 @ 08:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback